Welcome at OK8WW

News
You are here:   Home > SOTA > 2012 > OK/KR-007, Přední Planina

OK/KR-007, Přední Planina

Druhý deň v Krakonošove vstávame s nádherným pohľadom na modrú oblohu. Dnešný cieľ je jasný - Přední Planina. Tentoraz sme zvoli inú trasu. S ohľadom na Šimáčka sme sa rozhodli pre lanovku na Pláň a odtiaľ po modrej značke na vrchol Přední Planiny. Ľudí tu bolo evidentne viac ako na Medvědíně. Je fantastické počasie, teplúčko a predĺžený víkend vytiahol do hôr veľké množstvo ľudí. Po asi 15 minútach cesty bola naša prvá zastávka. Neďaleko od turistického chodníku sme našli pekné miesto na stavbu môjho dočasného QTH. Zatiaľ stále plní síl sme spolu s Vilkom, Riškom a samozrejme Šimáčkom postavili anténu, na pníku (pařez) som si rozložil krabičky a začal som s vysielaním.

Dávam už tretí krát CQ SOTA a nič...a v tom sa strhol pileup. Asi ma niekto dal na SOTAWatch. Pekne sa to rozbehlo a ani mi moc nevadí, že mám v rozkroku jehličí a lezou po mně brouci.

Ako vždy v podobných destináciách, zvedavé pohľady turistov. Opäť som bol QRV len 30 minút, tentokrát mám v logu 43 spojení. Koniec, balíme a pokračujeme po modrej k "Boudě na Pláni" kde máme prvé občerstvenie.

Po pivku a teplej polievke pokračujeme po zelenej na Hromovku (1031m nad morom). Krásny výhľad do údolia a na Medvědín, miesto našeho predošlého výletu.

Po ceste často zastavujeme a deti zbierajú posledné tohtoročné čučoriedky (pre neznalých borůvky) a odtiaľ nazad do "basecampu" k dolnej stanici lanovky.

Po takmer 6km trase sme spokojní a Šimáček nám zaspáva v aute...ideme sa doraziť do Aquaparku a večer zase padáme do postelí. Výlet do Krkonoš sa nám nadmieru podaril a už dnes vieme, že sa sem určite vrátime čoskoro znovu. Veď tu čaká množstvo ďalších kopcov na SOTA aktiváciu.

Cez prepotené tričko za krajšími spojeniami!

73 de Rišo OK8WW / OM2TW

« prev  |   top  |   next »